Prosimy obrócić ekran.

Czy mogę otrzymać zwrot?

Co należy wiedzieć:

Aby szybko zwiększyć bezpieczeństwo Twojego zwierzęcia, usługa rejestracji w IDENTYFIKACJA.PL oraz usługi w ramach pakietu ID Plus są uruchamiane natychmiast po opłaceniu.

Rezygnacja jest możliwa w dowolnym momencie. Jednak ze względu na wartość usługi podstawowej i dodatkowych, regulacje o odstąpieniu od umowy nie mają zastosowania.

Przerwanie lub rezygnacja z usług nie uprawnia do zwrotu uiszczonej opłaty w ramach 14-dniowego prawa odstąpienia od umowy zawartej na odległość, zgodnie z art. 3 ust. 1 pkt 10 ustawy o prawach konsumenta.

Czy mogę złożyć reklamację?

Nie możemy zagwarantować, że odnajdziemy każde zaginione zwierzę. Usługi zawarte w pakiecie ID Plus mogą pomóc, ale mogą także nie działać w 100% z przyczyn, na które nie mamy wpływu.

Dlatego nie przyjmujemy reklamacji i nie dokonujemy zwrotu środków, jeśli zgłosisz, że Twojego zwierzęcia nie udało się odnaleźć.

W przypadku dodatkowych pytań zachęcamy do zapoznania się z naszym regulaminem.