Prosimy obrócić ekran.

Czy mogę otrzymać zwrot?

Co należy wiedzieć:

Aby szybko zwiększyć bezpieczeństwo Twojego zwierzęcia, usługa rejestracji w IDENTYFIKACJA.PL oraz usługi w ramach pakietu ID Plus są uruchamiane natychmiast po opłaceniu, na co użytkownik wyraża zgodę przed dokonaniem transakcji.

Rezygnacja jest możliwa w dowolnym momencie, jednak regulacje o odstąpieniu od umowy nie mają zastosowania.

Przerwanie lub rezygnacja z usług nie uprawnia do zwrotu uiszczonej opłaty w ramach 14-dniowego prawa namysłu, zgodnie z art. 38 pkt 10 ustawy o prawach konsumenta.

Nie rozpatrujemy reklamacji dotyczących braku możliwości odnalezienia zaginionego zwierzęcia.

Nie możemy zagwarantować, że każde zaginione zwierzę zarejestrowane w IDENTYFIKACJA.PL zostanie odnalezione. Usługa podstawowa oraz usługi zawarte w pakiecie ID Plus mogą pomóc, ale mogą także nie działać w 100% z przyczyn, na które nie mamy wpływu.

Reklamacje prosimy kierować na info@identyfikacja.pl z opisem problemu i numerem mikroczipa zwierzęcia. Odpowiadamy niezwłocznie, co do zasady do 14 dni. W razie stwierdzenia niezgodności usługi/usług z umową, wybierzemy odpowiedni sposób jej/ich usunięcia zgodny z przepisami; postanowienia niniejszego paragrafu nie ograniczają praw konsumenta wynikających z bezwzględnie obowiązujących przepisów.

W przypadku dodatkowych pytań zachęcamy do zapoznania się z naszym regulaminem.